#3 HR na Deser: Działania content i storytelling w branży HR

Autor:
Karolina Latus

Tematem wrześniowego spotkania były działania content i storytelling w branży HR. Tym razem meet-up odbył się u naszego nowego partnera – AVIVA Polska. Na wydarzeniu pojawiło się 125 uczestników.

Pierwszą prelekcję poprowadziła Magdalena Petryniak – prezes Story Seekers Polska. Traktowała ona o storytellingu w budowaniu kultury zaangażowania i zaufania w organizacji. Ponadto, Magda poprowadziła praktyczny warsztat budowania i opowiadania historii „ambasadorów firmy”.
Jarosław Kacprzak ze śląskiej firmy IT – Future Processing, przedstawił uczestnikom najciekawsze procesy rekrutacyjne w swojej firmie, które zostały oparte na storytellingu. Wombaty, żółwie, roboty, kosmonauci i Werter to tylko garstka bohaterów, którzy pomogli firmie IT pozyskać kilkunastu młodych programistów.
O wykorzystaniu marketingu influencerskiego i video contentu w celu pozyskania pracowników opowiedział Wojciech Kardyś – ekspert do spraw komunikacji internetowej. Jego prezentacja oparta na realnych case study pokazała, jak ważny jest obecnie marketing treści w działaniach HR.
Nowym partnerem wydarzenia została także firma Lifebalance.expert, która zapewniła wodę, zioła oraz świeże owoce, a tym samym zadbała o dobre samopoczucie uczestników meet-upu.

1.Magdalena Petryniak, Prezes Story Seekers Polska i Grupa SAPR.

Od 12 lat realizuje projekty z zakresu komunikacji sprzedażowej,
marketingowej i komunikacji społecznej. Prowadząc własną firmę (Grupa SAPR), przeprowadziła ponad 50 kampanii marketingowych i PR dla firm i instytucji, koordynowała również kampanię lobbingową, która doprowadziła do zmiany prawa. Zarządzała programami specjalnymi i konferencjami „Harvard Business Review Polska”. Prowadzi projekty i warsztaty komunikacji dla liderów i sprzedaży B2B dla firm w wielu krajach, w tym USA, Singapurze, Wielkiej Brytanii, Czechach i Polsce. Współpracuje z takimi markami jak m.in. RSA, Mitel, Sage, Orange, Innogy, Raiffeisen Polbank, mBank, Idea Bank, Astor, Stowarzyszenie Wiosna.

2. Jarosław Kacprzak, PR Manager Future Processing.

Od 17 lat związany z public relations oraz tworzeniem i pielęgnowaniem wizerunku. Obecnie PR Manager w Future Processing, śląskiej firmie IT zatrudniającej ponad 900 osób. Jest silnie przywiązany do idei indywidualnego, jednostkowego podejścia do spraw komunikacji i dobierania narzędzi komunikacyjnych pod kątem odbiorców.

3. Wojciech Kardyś, Współzałożyciel Good For You.

Ekspert do spraw komunikacji Internetowej. Z wykształcenia filozof, scenarzysta. Współzałożyciel agencji konsultingowo-produkcyjnej Good For You. W reklamie internetowej od ośmiu lat. Specjalizuje się głównie w produkcji video oraz marketingu influencerskim i social mediowym. Twórca pierwszej w Polsce audycji radiowej w całości poświęconej Internetowi i influencerom – Cotygodniowy Przegląd Internetu.

Autor:
Karolina Latus
Udostępnij