PROCES WARSZTATOWY
Poznajemy Twoje oczekiwanie względem misji (potrzeby i cele )

Warsztat z praktykami, materiały wspierające uczenie się
Certyfikat, potwierdzający umiejętności
Prezentacja na Twoim @ następnego dnia po warsztacie

Wdrażasz nowe umiejętności
Warsztaty dedykowane
Szyte na miarę warsztaty i szkolenia pozwalają nam dostosować program do potrzeb i problemów Twojej firmy.
Zobacz więcej
Co nas wyróżnia?
Przykładamy wiele uwagi do najmniejszych szczegółów, co pozwala nam budować doświadczenia, a nie usługi.
Zacznij od dlaczego,
badamy Twoje potrzeby i oczekiwania
Przestrzeń,
tylko budująca galaktyczne kosmiczne doświadczenia
Wspólny lunch oraz owocowe przekąski,
dbamy o energię i networking wśród uczestników
Atmosfera
w naszym kosmosie śmiech jest dozwolony.
POZNAJ NASZYCH TRENERÓW
Karolina Latus
Od 8 lat z sukcesami prowadzi kreatywną agencję zatrudnienia CRAFTS w Polsce, a także firmę szkoleniowo - konsultinową HR EMBASSY. Certyfikowany asesor, HR Business Partner, Trener i Coach. Mentor w programie „Mentoring Działania” na Uniwersytecie Warszawskim. Pomysłodawca i organizator meet up'ów HR na Deser, live'ów HR Talks oraz autorka programu "Mentoring Rekrutacyjny". W wolnych chwilach zdobywa najwyższe szczyty gór i goni kangury w Australii.
Adrian Martinez
CMO oraz współzałożyciel firmy szkoleniowo-konsultingowej HR Embassy. Konsultant, szkoleniowiec i praktyk, od lat związany z branżą marketingową. Szkoli klientów z zakresu komunikacji i reklamy na Facebooku i LinkedIn oraz strategii obecności marki online (współpracował z brandem szkoleniowym Sprawny.Marketing, jak również̇ prowadzi szkolenia dedykowane). Wśród klientów, z którymi współpracuje i dla których prowadził szkolenia znajdują̨ się̨ firmy takie jak: Cushman & Wakefield, Badura, Kitchen Aid, ISTV, infoShare, e-point czy Pruchnik. Jest również prelegentem na wielu konferencjach branżowych takich jak: I love Marketing, Golden Marketing Conference, Pipeline Summit, Babel Camp czy Akademia Marketingu. Prywatnie angażuje się̨ w liczne akcje charytatywne i dobroczynne. Aktywnie wspiera miedzy innymi projekty Szkoła 3.0 czy KarmimyPsiaki.pl.
Olga Słobodzian
Od 7 lat związana z branżą szkoleniową, a od 4 lat z branżą rekrutacji. Headhunter, trener i prelegent. Prowadzi bloga "Robię HR", na którym dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem z obszaru HR. W swojej pracy stosuje przede wszystkim metody direct i executive search. Jeden z najbardziej wpływowych głosów polskiego LinkedIn wg. plebiscytu „Top 10 głosów polskiego Linkedin w 2018 roku”. Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego, Uniwersytetu Humanistycznospołecznego SWPS oraz Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Studiowała politykę społeczną, neurokognitywistykę, seksuologię oraz psychologię. Prowadzi konsultacje dla kandydatów oraz firm, szkoli z rekrutacji, direct search, copywritingu w HR oraz budowania marki rekrutera. Uwielbia ludzi i ich historie oraz sprawia, że HR ożywa.
Monika Matyja
Jako projekt manager, moderator i asesor wdraża i rozwija programy naboru na stanowiska liderów, mangerów i TOP managerów. Wraz z klientami tworzę programy High Potential i procesy oceny kompetencji w organizacji. Trener umiejętności miękkich z doświadczeniem w branży produkcyjnej. Prowadzi warsztaty kreatywne we współpracy z Concordia Design oraz łączy techniki moderacji, facylitacji i coachingu grupowego 
 w celu doprowadzenia grup do najlepszych rozwiązań. Posiada doświadczenie w projektach rozwoju organizacji (change management) a także Train the Trainer m.in.: dla centrów logistycznych. Pasjonują ją modele leadership, mediacje w konfliktach i rozwojowa informacja zwrotna. Bazą do jej pracy jest empatia w kontakcie z klientem i jego rzeczywiste potrzeby. Podlega superwizji trenerskiej oraz pracuję zgodnie z kodeksem trenera i coacha. Od ponad 15 lat zajmuje się HR’em, posiada 10 letnie doświadczenie w projektach rozwoju personalnego. Od 2010 roku wewnętrzny trener umiejętności miękkich i master moderator w koncernie Volkswagen. Pracowała dla takich firm Homag, Vox, VW, MAN, Motor Polska.
Agata Pierzchała
Trener Biznesu od ponad 6 lat, wsparty wiedzą z Akademii Trenerów Biznesu Kontrakt OSH, specjalizuje się w obszarach: coachingu, coachingowego stylu zarządzania, przywództwa, komunikacji, zarządzania zmianą, typologii osobowości (konsultantka Insights Discovery®) oraz kreatywności. Certyfikowany Coach ACC ICF (ok. 350h) - głównie z menedżerami średniego szczebla oraz talentami; Prowadzenie sesji coachingowych oraz rozwijanie kompetencji coachingu w organizacji, wprowadzanie kultury oraz procesu coachingu do organizacjiCoach Grupowy i Zespołowy - wspiera zespoły w lepszej komunikacji i osiąganiu celów, kompetencja ta jest wartością dodaną również dla grup projektowych – bardziej efektywne wykorzystywanie zasobów dzięki coachingowi i facylitacji procesów projektowych. Ponad 8 lat w sprzedaży (retail), około 5 lat zarządzania ludźmi, doświadczenie w zarządzaniu projektami, kilkadziesiąt zrealizowanych projektów szkoleniowo-rozwojowych zarówno w Polsce jak i zagranicą. Znajomość i rozumienie biznesu od strony systemów, procesów, struktur, różnych branż (retail, FMCG, logistyka, produkcja). Pracował dla takich firm jak IKEA, Nokia, Danone, TNT, YES, Solar, H&M.
Monika Adamska
Od 2013 roku rekrutuje specjalistów IT. Swoją karierę zawodową rozpoczęła pracując jako konsultant 360 w agencjach rekrutacyjnych, oraz dla Microsoft i The Coca Cola Company. Posiada praktyczne doświadczenie w przeprowadzaniu rozmów kwalifikacyjnych oraz technik pozyskiwania kandydatów (np. cold calling, strategiczne pozyskiwanie kandydatów i budowanie bazy kandydatów). Posiada również wiedzę techniczną połączoną z umiejętnością zrozumienia i wyjaśnienia wymagań stanowisk dla ról IT oraz solidną znajomość technik pozyskiwania (np. rekrutacja na platformach IT, w mediach społecznościowych i wyszukiwanie za pomocą technik boolean oraz x-ray search). W wolnym czasie lubię podróżować, opiekować się moim buldogiem francuskim i spędzać czas z przyjaciółmi i rodziną.
Monika Banasik
Absolwentka Górnośląskiej Wyższej Szkoły Handlowej w Katowicach na Wydziale Zarządzania. Absolwentka studiów podyplomowych z zakresu Zarządzania Zasobami Ludzkimi organizowanymi przez Grupę Training Partners oraz Górnośląską Wyższą Szkołę Handlową. HR od zawsze był jej pasją – poznawanie nowych ludzi, budowanie relacji oraz szeroko pojęte wsparcie i pomoc stanowią dla niej wartość samą w sobie. W relacjach biznesowych kieruje się zasadami fair play oraz wykorzystaniu potencjału ludzi, z którymi współpracuje. Angażuje się w wiele procesów oraz projektów działając w organizacjach współpracujących na zasadach partnerstwa biznesowego: począwszy od rekrutacji pracowników poprzez budowanie długotrwałych relacji z Klientami i Partnerami. W życiu kieruje się słowami Zig Ziglara : „Dostaniesz wszystko, czego zapragniesz w życiu, jeśli pomożesz wystarczającej liczbie innych osób osiągnąć to czego chcą."”. Od 2008 roku zaczęła rozwijać swoją pasję, którą było prowadzenie szkoleń oraz szeroko pojęty HR. Od roku 2017 zaangażowana w projekty HR oraz szkolenia na stanowisku HR Business Mengera. Obecnie współpracuje z firmami z branży TSL oraz z branżą bankową na zasadach współpracy realizując projekty rekruterskie oraz szkoleniowe oparte na indywidualnych potrzebach firm oraz ich pracowników.
Nasze sale warsztatowe
Przy dobieraniu przestrzeni warsztatowych (zarówno pod warsztaty otwarte jak i dedykowane) dbamy o ich charakter, którego zadaniem jest wspieranie pracy grupowej i kreatywnej uczestników.
Green Business Center
ul. Leszno 12, 01-192 Warszawa
Business Link Astoria
ul. Przeskok 2, 00-032 Warszawa
Jeśli masz inne oczekiwania
Dopasujemy miejsce do Twoich potrzeb
Potrzebujesz pomocy?
Zadzwoń lub napisz, a odpowiem na Twoje pytania.