#1 HR na Deser: Komunikacja wewnętrzna i feedback

Autor:
Karolina Latus

Tematem przewodnim pierwszego, warszawskiego wydarzenia była komunikacja wewnętrzna i feedback, czyli o skutecznym dialogu firmy i pracowników. Odbyło się ono u naszego partnera – Centrum IKEA dla Firm. W spotkaniu wzięło udział 65 uczestników.

Na meet-upie mieliśmy przyjemność gościć Monikę Zielińską – Deputy Country Ecommerce Manager w IKEI. Wygłosiła ona prelekcję poświęconą wdrażaniu inicjatyw sprzedaży wielokanałowej i zarządzaniu zespołami różnych szczebli. Ponadto, opowiedziała o prawidłowej komunikacji firmy i pracowników w oparciu o realne case study.
Drugim prelegentem była założycielka firmy Great Digital – Marta Pawlak-Dobrzańska. Opowiedziała ona o sposobach zbierania opinii, feedbacku i mierzeniu zaangażowania pracowników. Ponadto, przybliżyła uczestnikom własne metody badań candidate i employee experience.
Partnerem wydarzenia był warszawski Klub Komediowy, który swoją improwizacją podsumował całe spotkanie.

 

  1. Monika Zielińska – Deputy Country Ecommerce Manager,
    IKEA. Absolwentka malarstwa na ASP w Gdańsku. W IKEA odpowiedzialna m.in. za prezentację asortymentu oraz sprzedaż na poziomie sklepu i kraju. Od 2016 odpowiada za wdrożenia inicjatyw sprzedaży wielokanałowej. Od 19 lat zarządza zespołami na różnym szczeblu. Trenerka szkoleń rozwojowych dla liderów w IKEA.
  2. Marta Pawlak-Dobrzańska – Założyciel, Strateg i Analityk HR w Great Digital. Konsultant z 15-letnim doświadczeniem w branży HR (w tym ponad 11 lat w Pracuj.pl). Wspiera firmy w zwiększaniu efektywności procesów HR m.in. poprzez realizację badań candidate i employee experience. Prelegent na konferencjach HR i wykładowca na studiach podyplomowych Talent Management in Tech Companies na AGH.

 

Autor:
Karolina Latus
Udostępnij