Najbardziej angażująca
konferencja HR w Polsce

18 września, 2020
Konferencja hybrydowa (online/offline)

Kup biltet

Ceny biletów wzrosną za:

dni
h
min
sek
2020
3
12
10:00

Dlaczego warto wziąć udział?

Ostatnie miesiące to wiele wyzwań dla firm, a w szczególności dla działów HR. Pod kątem zarówno komunikacji wewnętrznej jak i zewnętrznej musieliśmy działać nie tylko w nieznanym nam dotąd środowisku kryzysu rynkowego, ale również w zawrotnym tempie.

Dla nas jako organizatorów konferencji sytuacja ta również wiązała się z wieloma zmianami. Efektem tych zmian jest konferencja hybrydowa, która pozwoli Ci bezpiecznie posłuchać wszystkich prelekcji naszych prelegentów, jak również umożliwi spotkania face to face osobom, którym brakuje kontaktu z drugim człowiekiem i networkingu.

Część merytoryczna w formie online dostępna na interaktywnej platformie konferencyjnej.
Interaktywny networking 1 na 1 w formie wideo.
Interaktywne stoiska wystawców.
🍹 After Party offline - możliwość spotkania się i networkingu dla chętnych.
4 warsztaty offline do wyboru dla chętnych.
😷 Bezpieczeństwo to nasz priorytet - na After Party oraz warsztatach (część offline) obowiązuje ograniczona liczba miejsc. Zapewniamy również wszelkie dodatkowe środki bezpieczeństwa (maseczki, płyny do rąk etc.)

Kup bilet

1

4 ścieżki
tematyczne

2

Dodatkowe warsztaty offline dla uczestników.

3

Wirtualny matchmaking (1 na 1 wideo online)

4

Najbardziej angażujący After Party

Dołącz do naszej hybrydowej konferencji w formie online lub online + offline.

Kup bilet

Prelegenci

Tomasz Chaciński
Worksmile.com

Founder & CEO w Worksmile. Na co dzień odpowiedzialny za dynamikę rozwoju firmy. Posiada 11 letnie doświadczenie we współpracy z działami HR. Wyznawca work-life integration. Prywatnie pasjonat zdrowego trybu życia.
Więcej

Maciej Hassa
Jobflow.pl, BeAbout.pl

Partner strategiczny pierwszej hybrydowej agencji employer brandingowej w Polsce – Be About oraz dyrektor zarządzający Jobflow narzędzia, które łączy najlepsze elementy aplikacji mobilnych w przyjazne i unikalne doświadczenie rekrutacji społecznościowej.
Więcej

Maja Gojtowska
www.gojtowska.com

Wierzy, że firmy powinny traktować swoich pracowników przynajmniej tak dobrze, jak klientów.
Więcej

Wojtek Kardyś
Good For You

Specjalista do spraw komunikacji Internetowej, digital marketingu i personal brandingu. Z wykształcenia filozof i scenarzysta. Z pasji PR-owiec, mówca konferencyjny, konsultant, szkoleniowiec i felietonista.
Więcej

Maciej Mazurek
Bee Talents

Od 6 lat zajmuje się rekrutacjami IT, najpierw jako rekruter, później zostając liderem zespołu rekrutacyjnego i co-ownerem w Bee Talents.
Więcej

Agnieszka Czmyr-Kaczanowska
Mamopracuj.pl

Współzałożycielka portalu mamopracuj.pl i Wiceprezes Fundacji Mamo Pracuj. Od ponad ośmiu lat zmienia polski rynek pracy na bardziej przyjazny i otwarty dla kobiet powracających do aktywności zawodowej po przerwie.
Więcej

Ewa Mazurczyk-Jankowska
ISIR & grubyHR

Od lat prowadzę ISIR – Instytut Szkoleń i Rozwoju, a od ponad 17 lat zajmuję się rekrutacją i selekcją oraz szkoleniami. Jako jedna z pierwszych osób w Polsce zajmowałam się budowaniem wizerunku pracodawcy...
Więcej

Zsolt Kelliár
Talentuno

Co-Founder and CEO of SSC Heroes and Talentuno, the crowdsourcing recruitment platform. Zsolt has 10+ years' experience in the SSC sector, where he was responsible for operational and growth projects supporting recruitment business needs. Besides his own software development agency, Zsolt is the CEO of Talentuno. He is a truly tech savvy leader focused on helping companies manage their ever-chaning recruitment needs with the agile metholody.
Więcej

Josef Kadlec
GoodCall

Founder of GoodCall & Recruitment Academy. A former software engineer, ethical hacker and author of the book People as Merchandise. Josef is also the very first officially certified recruiter by LinkedIn corporation in Central & Eastern Europe.
Więcej

Sofia Broberger
Toca Boca

Sofia is a freelance tech recruiter dividing her time between in-house assignments and sourcing training.
Więcej

Igor Pielas
Activy

Twórca firmy Activy, były pracownik Google w Polsce. Pomaga firmom tworzyć szczęśliwsze i zdrowsze miejsca pracy poprzez wellbeingowe wyzwania rowerowe i biegowe.
Więcej

Tomasz Chaciński
Worksmile.com

Founder & CEO w Worksmile

Founder & CEO w Worksmile. Na co dzień odpowiedzialny za dynamikę rozwoju firmy. Posiada 11 letnie doświadczenie we współpracy z działami HR. Wyznawca work-life integration. Prywatnie pasjonat zdrowego trybu życia.

Maciej Hassa
Jobflow.pl, BeAbout.pl

Partner strategiczny Be About & Dyrektor zarządzający Jobflow

Partner strategiczny pierwszej hybrydowej agencji employer brandingowej w Polsce – Be About oraz dyrektor zarządzający Jobflow narzędzia, które łączy najlepsze elementy aplikacji mobilnych w przyjazne i unikalne doświadczenie rekrutacji społecznościowej. Przedsiębiorca, doradca biznesowy, ekspert employer brandingu i komunikacji posiadający bogate doświadczenia zarówno po stronie klienta jak i agencji.

Maja Gojtowska
www.gojtowska.com

Bloger & www.gojtowska.com

Wierzy, że firmy powinny traktować swoich pracowników przynajmniej tak dobrze, jak klientów. Ekspert w zakresie PR i komunikacji wewnętrznej z 10-letnim doświadczeniem zdobytym w międzynarodowych organizacjach i agencjach public relations. Jest współautorką strategii komunikacyjnych dla takich firm jak: MAKRO Cash and Carry Polska S.A., Grupa Pracuj czy TRUMPF Huettinger. Prowadziła z szkolenia z employer brandingu i budowy marki osobistej dla takich firm jak: Mostostal Warszawa, Assecco SSC, Link4 czy PWN.  Specjalizuje się w employer brandingu i komunikacji w obszarze rekrutacji i HR. O skutecznym budowaniu wizerunku pisze na stronie www.gojtowska.com.

Wojtek Kardyś
Good For You

Co-founder Good For You

Specjalista do spraw komunikacji Internetowej, digital marketingu i personal brandingu. Z wykształcenia filozof i scenarzysta. Z pasji PR-owiec, mówca konferencyjny, konsultant, szkoleniowiec i felietonista. Wykładowca na kierunku e- commerce w Wyższej Szkole Handlu we Wrocławiu. Współzałożyciel agencji produkcyjno-konsultingowej Good For You. W reklamie internetowej działa od dziewięciu lat, zaś w marketingu influencerskim i content video specjalizuje się od lat pięciu. Twórca pierwszej w Polsce audycji radiowej w całości poświęconej influencerom - Cotygodniowy Przegląd Internetu. Współprowadzący videopodcast biznesowy - Kardyś&Foszer. Zdobywca wielu nagród branżowych (min: Złote Spinacze, Złoty Listek CSR, EB STARS, Siłą Przyciągania, nominacja do Kampani Społecznej Roku 2017).

Maciej Mazurek
Bee Talents

COO & Bee Talents

Od 6 lat zajmuje się rekrutacjami IT, najpierw jako rekruter, później zostając liderem zespołu rekrutacyjnego i co-ownerem w Bee Talents. Obecnie, pełni rolę Head of Business Development, zajmując się na co dzień rozwojem usług BT i szukając najlepszych rozwiązań rekrutacyjnych dla firm IT z całego świata. Spotkać go możecie jako prelegenta na eventach takich jak HR Camp, Brunch EB, Aula Polska, Recruitment Agency Expo czy Rocket Hive, które współorganizuje!

Agnieszka Czmyr-Kaczanowska
Mamopracuj.pl

Współzałożycielka Mamopracuj.pl

Współzałożycielka portalu mamopracuj.pl i Wiceprezes Fundacji Mamo Pracuj. Od ponad ośmiu lat zmienia polski rynek pracy na bardziej przyjazny i otwarty dla kobiet powracających do aktywności zawodowej po przerwie.

Odpowiada za współpracę z pracodawcami; tworzenie i realizację kampanii employer brandingowych oraz rekrutacyjnych. Konsultuje i doradza rozwiązania wspierające rodziców pracujących w firmach, budując pierwszą Bazę Pracodawców Przyjaznych Rodzicom. Uczestniczy w projektowaniu i realizacji programów społecznych m.in. #MamoPracujwIT. Chętnie dzieli się swoją wiedzą w formie artykułów, warsztatów, webinarów czy kursów on-line.

Sama jest mamą trójki i testuje wszelkie elastyczne formy pracy, prowadząc przy tym w pełni zdalny zespół Fundacji.

Ewa Mazurczyk-Jankowska
ISIR & grubyHR

CEO ISIR & youtuber grubyHR

Od lat prowadzę ISIR – Instytut Szkoleń i Rozwoju, a od ponad 17 lat zajmuję się rekrutacją i selekcją oraz szkoleniami. Jako jedna z pierwszych osób w Polsce zajmowałam się budowaniem wizerunku pracodawcy. Uwielbiam dzielić się wiedzą i doświadczeniem – zarówno w kontakcie z klientami, swoimi pracownikami jak i osobami chcącymi rozwijać swoje kompetencje w HR. Od 5 lat jestem wykładowcą na Akademii Leona Koźmińskiego na kierunku Budowanie wizerunku pracodawcy - Employer Branding .Wspieram konkurs EB Stars i mam przyjemność być jego jurorem od samego jego początku. Pojawiam się jako prelegent na wielu konferencjach i spotkaniach branżowych, a na moim koncie znajcie się wiele nagród i wyróżnień z zakresu budowania wizerunku pracodawcy zdobywanych wspólnie z klientami i partnerami. Jestem certyfikowanym trenerem warsztatowym. Prowadzę swojego VLOGA pod hasłem grubyHR.

Zsolt Kelliár
Talentuno

Co-Founder & CEO at Talentuno

Co-Founder and CEO of SSC Heroes and Talentuno, the crowdsourcing recruitment platform. Zsolt has 10+ years' experience in the SSC sector, where he was responsible for operational and growth projects supporting recruitment business needs. Besides his own software development agency, Zsolt is the CEO of Talentuno. He is a truly tech savvy leader focused on helping companies manage their ever-chaning recruitment needs with the agile metholody.

Josef Kadlec
GoodCall

Founder at GoodCall & Recruitment Academy

José is a former ethical hacker, digital forensic examiner and hardcore Linux engineer who went head over heels into the talent sourcing and recruitment industry utilizing his cross-field experience. Along with Milan Novak, the former board member of Grafton Recruitment, he co-founded the international recruitment agency, GoodCall, currently having 140+ employees and specializing in social recruitment for 5-person start-ups as well as 10,000 person Fortune 500s.

He grew up on open source and loves to share his knowledge, implementing new software and hardware innovations into his staffing procedures – seeing companies not able to hire Java engineers and build their amazing next-gen products is just too painful otherwise. This is also the reason that he established the Recruitment Academy, to cultivate, collaborate, and raise the bar for sourcing and recruiting in Central & Eastern Europe.

His claim to fame is as the author of a controversial book People as Merchandise: Crack the Code to LinkedIn Recruitment recommended by Barbara Corcoran from ABC's Shark Tank, the rogue recruiter and best-selling author David E. Perry and HR directors of companies such as IBM, Google, Barclays, Hewlett-Packard, T-Mobile, Manpower and AVG.

He still spends a few days per week as a speaker and trainer helping companies like ExxonMobil, Foxconn, Coca-Cola, Siemens, Nestle, Volkswagen, Adecco, Red Bull, Raiffeisenbank, Randstad, Merck, Ikea, Lenovo, Hilton and others to advance their talent sourcing capabilities. José also hasn't fully left the software business as he's an advisor and investor in a data-driven, people analytics ATS called Datacruit.

More information at www.JosefKadlec.com.

Sofia Broberger
Toca Boca

Recruitment Manager at Toca Boca

Sofia is a freelance tech recruiter dividing her time between in-house assignments and sourcing training. She fell into recruitment more than 6 years ago and hasn't look back since. She loves coming up with new ways of finding and attracting talent. She lives and works in Stockholm, Sweden and is trying to make the Swedish recruiters aware that there is a whole world out there, outside of the LinkedIn bubble. She is an active speaker, blogger and teacher of all things sourcing.

Igor Pielas
Activy

CEO & Activy

Twórca firmy Activy, były pracownik Google w Polsce. Pomaga firmom tworzyć szczęśliwsze i zdrowsze miejsca pracy poprzez wellbeingowe wyzwania rowerowe i biegowe. Wierzy, że poprzez dobrą zabawę najskuteczniej motywujemy się do zdrowego i ekologicznego stylu życia. Ekspert w obszarze naukowych metod zmiany zachowań oraz transportu rowerowego w miastach. Promuje zrównoważone podejście do biznesu i życia. Pasjonat kolarstwa i nowych technologii, laureat rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie.

Program konferencji

Ścieżka tematyczna

Godzina

Temat wystąpienia i prelegent

Employer Branding

KUP BILET

9:00 - 9:25

Przywitanie uczestników oraz wirtualny networking 1 na 1.

9:25 - 9:50

"Jak tworzyć miejsca pracy przyjazne rodzicom i dlaczego warto?"

Agnieszka Czmyr-Kaczanowska

Współzałożycielka Mamopracuj.pl

9:50 - 10:15

"Wykorzystanie video w kampaniach Employer Brandingowych"

Wojtek Kardyś

Co-founder & Good For You

10:15 - 10:40

"Czego koronawirus nauczył nas o Employer Brandingu"

Adrian Martinez

Twórca społeczności I love HR

10:50 - 11:30

Panel dyskusyjny.

Employer Branding w czasach Covid

11:30 - 11:40

Przerwa kawowa.

Rekrutacja

KUP BILET

11:40 - 12:05

"Historia zakupu pewnej czapki i zmiany pewnej pracy. Czy branża e-commerce może być inspirację dla pracodawców?"

Maja Gojtowska

Bloger w gojtowska.com

12:05 - 12:30

"Efekt ślepej plamki - jak mózg płata nam figle podczas rekrutacji."

Ewa Mazurczyk-Jankowska

CEO & ISIR Doradztwo Personalne

12:30 - 12:55

"Przepis na stworzenie idealnego zespołu. Rekrutacyjne triki i wpadki podczas otwierania firmy."

Angelika Iwanow

Senior HR Manager & CulinaryOn Warsaw

12:55 - 13:30

Dłuższa przerwa na lunch.

Sourcing

KUP BILET

13:30 - 13:55

"Agile Sourcing with the Power of AI and Marketplaces."

Zsolt Kelliar

Co-Founder & CEO at Talentuno

13:55 - 14:20

"Behavioural Sourcing – what is it and how do you do it?"

Sofia Broberger

Recruitment Manager & Toca Boca

14:20 - 14:45

"Talent Sourcing in the Transhuman Age."

- How to dominate the recruitment market through people & tech.
- 3 practical rules how to become a competitive recruiter or sourcer.
- Recommended talent sourcing stack.
- The future of sourcing and what emerging technologies are applicable already today.

Josef Kadlec

Founder & GoodCall & Recruitment Academy

14:45 - 15:00

Przerwa kawowa.

Happiness at work & Wellbeing

KUP BILET

15:00 - 15:25

“Budżet szkoleniowy to nie to samo co multisport! - o tym jak benefity wpływają na kulturę i strategię organizacji”

Maciej Mazurek

COO & Bee Talents

15:25 - 15:50

„From Wellness to Well-being and Performance" - Jaki wpływ na zaangażowanie pracowników ma strategia Well-being?

Podczas prelekcji przedstawię praktyczne podejście do tej strategii oraz jej realny wpływ na poprawę wyników biznesowych.

Tomasz Chaciński

Founder & CEO w Worksmile.com

15:50 - 16:15

"Przyszłość wellbeingu i benefitów pracowniczych - nowe porządki!"

Igor Pielas

CEO & Activy

16:20 - 17:00

Panel dyskusyjny.

Happiness at work & Wellbeing

After Party

CulinaryOn, to nowe, wyjątkowe miejsce, które doskonale sprzyja integracji i nawiązywaniu kontaktów. Na After Party będziesz miał okazję poznać ponad 150 uczestników konferencji oraz większość prelegentów.

Nie zapomnieliśmy również o zadbanie o angażujące atrakcje. Co Cię czeka podczas After Party HeRoes Conference?

Dostępne pakiety

Co otrzymujesz?

Udział w konferencji online.

Wirtualny matchmaking wideo (1 na 1).

Elektroniczny certyfikat potwierdzający udział w konferencji

Dostęp do nagrań poszczególnych wystąpień

Torba materiałowa z konferencyjnymi gadżetami

Możliwość udziału w warsztatach 19 września

Udział w Angażującym After Party w CulinaryOn

Pakiet ONLINE

89,00 zł

Udział w konferencji online HeRoes Conference 2020

Wirtualny matchmaking wideo (1 na 1).

Elektroniczny certyfikat

Dostęp do nagrań poszczególnych wystąpień

Kup bilet*

Popularna opcja

Pakiet HYBRYDOWY

499,00 zł

Udział w konferencji online HeRoes Conference 2020

Wirtualny matchmaking wideo (1 na 1).

Elektroniczny certyfikat

Dostęp do nagrań poszczególnych wystąpień

Torba materiałowa z konferencyjnymi gadżetami

Możliwość udziału w warsztatach 19 września

Angażujące After Party w CulinaryOn

Kup bilet*
Kup bilet grupowy

*Zostaniesz przekierowany do sklepu organizatora konferencji www.hrembassy.pl. Podaj wymagane dane, dokonaj zakupu i zaczynaj odliczać dni do najbardziej angażującej konferencji HR w Polsce!

Kontakt

CulinaryON

Pl.Trzech Krzyży 10/14

Warszawa

Partnerzy, sponsorzy i reklama

TEL: +48 603 771 374

MAIL: adrian@heroesconf.pl

Dla uczestnika

TEL: +48 883 549 205

MAIL: weronika@heroesconf.pl

Dla mediów

TEL: +48 603 771 374

MAIL: adrian@heroesconf.pl

Miejsce konferencji: Online + Offline (After Party)

Zostań partnerem

Organizator

Wystawcy

Partnerzy

Partner After Party

Partnerzy medialni