Aneta Maj, HR Business Partner / Maczfit Foods Sp. z o o
Swoją przygodę z HRem rozpoczęła kilka lat temu jako Consultant w agencji rekrutacyjnej. Dużo pozytywnej energii i wysoko rozwinięte kompetencje interpersonalne, niezależność i kreatywność w działaniu sprawiły, że w 2017 roku, według pracowników Instytutu ICAN, wydawcy Harvard Business Review Polska, została „Debiutem roku”. Najważniejsi są dla niej ludzie i dobra atmosfera w pracy.
Małgorzata Bieniaszewska, Founder / MB-Pneumatyka Sp. z o. o.
Właścicielka 100 proc. udziałów w MB-Pneumatyka sp. z o. o. Z wykształcenia filolog angielski i psycholog, przedsiębiorca z wyboru. Ukończyła także EMBA na Aalto University. Studiując, równolegle tworzyła inżynieryjną firmę MB Pneumatyka w Sulechowie. Z rodzinnego zakładu produkcyjnego przekształciła ją w prężne przedsiębiorstwo badawczo- produkcyjne sektora Automotive. Dziś złącza produkowane w Lubuskiem są używane w większości pneumatycznych układów hamulcowych i zawieszeń w samochodach powyżej 3,5 tony na świecie. Prekursor idei współpracy biznesu z nauką w regionie. Wierzy, że to Polska może kształtować innowacyjne rozwiązania w światowym przemyśle samochodowym, zamiast kopiować zagraniczne patenty. Firma Małgorzaty Bieniaszewskiej otrzymała Nagrodę Gospodarczej Prezydenta RP w kategorii Firma Rodzinna w ostatniej edycji konkursu oraz nominację do prestiżowej nagrody „Trailer Innovation 2019” na targach IAA IAA Commercial Vehicles w Hanowerze w kategorii Komponenty. Właścicielka MB Pneumatyka otrzymała wyróżnienie w tegorocznej, X edycji konkursu Bizneswoman Roku Fundacji Sukces Pisany Szminką.
Olga Żółkiewicz, Starszy specjalista ds. budowania wizerunku i rekrutacji / PwC Polska
Praktyk w obszarach Employer Branding, Employee & Candidate Experience i komunikacji wewnętrznej. Od zawsze związana z firmami technologicznymi. Stworzyła struktury EB w największej polskiej firmie IT. Była odpowiedzialna za usystematyzowanie obszarów Candidate & Employee Experience oraz komunikacji wewnętrznej w międzynarodowej organizacji. Zarządzała projektami z zakresu digitalizacji HR. Z wykształcenia psycholog biznesu i Employer Brandingowiec z certyfikatem AgilePM. Po godzinach bloguje na www.how2hr.pl i dzieli się wiedzą na łamach wydawnictw branżowych oraz konferencjach i meet upach.
Adrian Martinez, CMO / HR Embassy
CMO oraz współzałożyciel firmy szkoleniowo-konsultingowej HR Embassy. Konsultant, szkoleniowiec i praktyk, od lat związany z branżą marketingową. Szkoli klientów z zakresu komunikacji i reklamy na Facebooku i LinkedIn oraz strategii obecności marki online (współpracował z brandem szkoleniowym Sprawny.Marketing, jak również̇ prowadzi szkolenia dedykowane). Wśród klientów, z którymi współpracuje i dla których prowadził szkolenia znajdują̨ się̨ firmy takie jak: Cushman & Wakefield, Badura, Kitchen Aid, ISTV, infoShare, e-point czy Pruchnik.
Jest również prelegentem na wielu konferencjach branżowych takich jak: I love Marketing, Golden Marketing Conference, Pipeline Summit, Babel Camp czy Akademia Marketingu.
Prywatnie angażuje się̨ w liczne akcje charytatywne i dobroczynne. Aktywnie wspiera miedzy innymi projekty Szkoła 3.0 czy KarmimyPsiaki.pl.