Jak tworzyć treści w HR?

Warszawa

Jak tworzyć treści w HR?

8 godzin

799 netto/osoba

charakter szkolenia

Dedykowane HR-owcom oraz marketingowcom. Szkolenie, realizowane w formie interaktywnego warsztatu pozwoli pracownikom działów HR i marketingu zrozumieć specyfikę swoich działań i lepiej współpracować w zakresie planowania i tworzenia treści.

Content w branży HR to nie tylko działania z zakresu marketingu. Skuteczne pisanie treści dotyczy także ogłoszeń o pracę, komunikacji wewnętrznej, działań rozwojowych czy implementacji działań z zakresu employer brandingu.

dla kogo jest to szkolenie?
REKRUTERÓW którzy chcą tworzyć bardziej skuteczne treści do kandydatów
REKRUTERÓW

którzy chcą tworzyć bardziej skuteczne treści do kandydatów

SPECJALISTÓW KOMUNIKACJI WEWNĘTRZNEJ zarówno tych z agencji pracy, jak i z wewnętrznych działów HR
SPECJALISTÓW KOMUNIKACJI WEWNĘTRZNEJ

zarówno tych z agencji pracy, jak i z wewnętrznych działów HR

MARKETINGOWCÓW którzy chcą działać w branży HRowej
MARKETINGOWCÓW

którzy chcą działać w branży HRowej

SPECJALISTÓW HR którzy chcą efektywniej komunikować swoje działania
SPECJALISTÓW HR

którzy chcą efektywniej komunikować swoje działania

zapisz się na szkolenie

Program szkolenia

10:00 – 10:30

Przywitanie uczestników szkolenia

  • Prezentacja agendy oraz zasad przeprowadzenia szkolenia
  • Weryfikacja poziomu wiedzy oraz potrzeb uczestników

10:30 – 11:30

Content marketing jako narzędzie komunikacji

  • Tożsamość cyfrowa i internet rzeczy – czym są i co zmieniają w sposobie odbioru treści?
  • Content marketing oraz media własne – przedstawienie zagadnień
  • Grupy docelowe – jak je poznać i poprawnie zdefiniować?
  • Case studies działań content marketingowych ze skupieniem na branży HR

11:30 – 11:45

Jak tworzyć treści w HR? - Przerwa kawowaPrzerwa kawowa

11:45 – 12:30

Efektywne tworzenie treści

  • Jak zbudować własne media i struktury pozwalające na długofalowe przygotowanie treści?
  • Strategia wizerunku firmy – dlaczego musi być spisana?
  • Narzędzia, w które musisz uzbroić swój content
  • Lead w HR, czyli droga od maila do kandydata
  • Ogłoszenie rekrutacyjne jako element strategii content marketingowej
  • Analiza jakości komunikacji

12:30 – 13:30

Język jako kluczowe narzędzie efektywnej reklamy

  • Definicja reklamy – czy to ma sens?
  • Pojęcie reklamy w ujęciu współczesnym
  • Porady psychologiczno-językowe do zastosowania w tekstach reklamowych (ogłoszeniach rekrutacyjnych)
  • Części składowe tekstu i ich rola w zrozumieniu komunikatu

13:30 – 14:15

Jak tworzyć treści w HR? - Przerwa obiadowaPrzerwa obiadowa

14:15 – 15:30

Persona – określenie grupy docelowej (warsztaty)

  • Wybór case studies z zakresu HR, na których będą pracować poszczególne grupy
  • Tworzenie person w zależności od zdefiniowanych celów komunikacji
  • Omówienie efektów prac grup
  • Sesja pytań i odpowiedzi

15:30 – 16:30

Medium własne – projektowanie kanałów komunikacji (warsztaty)

  • Zapoznanie się z przyporządkowanymi personami komunikacji
  • Dobór mediów do person oraz case studies
  • Dywersyfikacja mediów w kontekście strategii komunikacji HR (w tym employer branding)
  • Pytania i uwagi

16:30 – 16:45

Jak tworzyć treści w HR? - Przerwa kawowaPrzerwa kawowa

16:45 – 17:30

Treści – tematy i sposób ich realizacji w mediach własnych (warsztaty)

  • Zapoznanie się z przyporządkowanymi personami i mediami własnymi
  • Stworzenie zakresów tematycznych dopasowanych do mediów wykorzystywanych w działaniach HR
  • Kategoryzacja tematów

17:30 – 18:00

Podsumowanie warsztatów – panel dyskusyjny

Michał Grzebyk
TRENER Jak tworzyć treści w HR? Michał Grzebyk

Michał Grzebyk - Z wykształcenia polonista specjalizujący się w edytorstwie. Z wyboru PR-owiec i content marketingowiec. Działaniami public relations zajmuje się od 2010 roku. W ContentHouse wiedzę oraz umiejętności związane z językiem i komunikacją przekuwa na realne działania biznesowe. Tworzy strategie komunikacji, prowadzi redakcje serwisów marek, nadzoruje prace zespołów copywriterskich i dziennikarskich oraz dba o kontakty z mediami. Prowadzi szkolenia i warsztaty za zakresu komunikacji marketingowej oraz content marketingu. Miłośnik pachnących książek, zacnej muzyki i mądrych filmów.

Grzegorz Miłkowski
TRENER Jak tworzyć treści w HR? Grzegorz Miłkowski

Grzegorz Miłkowski - CEO w agencji full service content marketing – CONTENTHOUSE oraz pomysłodawca i współorganizator „Akademii Marketingu” (www.akademiamarketingu.edu.pl). Jest właścicielem i redaktorem naczelnym portalu SOCIALPRESS.pl, który specjalizuje się w zagadnieniach łączących komunikację, marketing i nowe technologie. Założył także pierwszy polski serwis śledzący możliwości wykorzystania sztucznej inteligencji w biznesie – AIBusiness.pl. W branży marketingu i technologii działa od 2006 roku. Początkowo jako dziennikarz mediów branżowych (m.in. Marketing Przy Kawie i Marketing&More), redaktor naczelny portalu Interaktywnie.com (Grupa Money.pl), później PR-owiec odpowiedzialny za wdrażanie strategii komunikacyjnych dla znanych marek. Realizował projekty m.in. dla takich marek, jak: Bosch, Siemens, Konica Minolta, Bonduelle, Cif, Domestos, Jurajska, Unicef, Finish, Dekoral, WWF, Snickers, Strongbow (Grupa Żywiec), Brackie (Grupa Żywiec), X-lander, Mercedes, Oshee, Intersport, BohoBoco, Grupa PSB, Mrówka, mFinanse.

Czego możesz oczekiwać od naszych szkoleń
Tylko praktyczna wiedza na realnych Case Study

Tylko praktyczna wiedza na realnych Case Study

Grupy szkoleniowe max 15 osób

Grupy szkoleniowe max 15 osób

Warsztatowy charakter szkoleń

Warsztatowy charakter szkoleń

Zajęcia na narzędziach

Zajęcia na narzędziach

Co dostaniesz na szkoleniu?
Prezentację szkoleniową

Prezentację
szkoleniową

Materiały szkoleniowe do notowania ponieważ wierzymy w istotę notatek analogowych

Materiały szkoleniowe do notowania
ponieważ wierzymy w istotę notatek analogowych

Certyfikat ukończenia szkolenia

Certyfikat
ukończenia szkolenia

Nowoczesna sala w centrum Warszawy

Jak tworzyć treści w HR?
Jak tworzyć treści w HR?

Golden Floor Tower
ul. Chłodna 51
00-867 Warszawa

Cześć, jestem Dorota. Super, że interesuje Cię to szkolenie. Wypełnij formularz, a ja skontaktuję się z Tobą w ciągu 24 godzin.
HR Embassy - rekrutacja, audyt hr, konsulting, szkolenia

Administratorem danych osobowych, które podajesz w formularzu rejestracyjnym na szkolenie jest HR Embassy Sp. z o. o. z siedzibą w Kielcach, ul. Kozia 3/3

s