Dla kogo są nasze szkolenia

Nowoczesna sala szkoleniowa w centrum Warszawy

zespoły hr
SZKOLENIA dedykowane

Program wypracowany przez praktyków branży

OSoby ZATRUDNIAJąCe LUB PLANUJąCe PROCESY REKRUTACYJNE
SZKOLENIA OTWARTE

Profesjonalnie przygotowane materiały szkoleniowe

firmy i instytucje
konsulting i strategia

Co wyróżnia nasze szkolenia

Tylko praktyczna wiedza na realnych Case Study

Tylko praktyczna wiedza na realnych Case Study

Grupy szkoleniowe max 15 osób

Grupy szkoleniowe max 15 osób

Warsztatowy charakter szkoleń

Warsztatowy charakter szkoleń

Zajęcia na narzędziach

Zajęcia na narzędziach

Poznaj naszych Trenerów

  • Karolina Latus linkedin Karolina Latus

    Od 8 lat z sukcesami prowadzi kreatywną agencję zatrudnienia CRAFTS w Polsce, a także firmę szkoleniowo - konsultinową HR EMBASSY. Certyfikowany asesor, HR Business Partner, Trener i Coach. Mentor w programie „Mentoring Działania” na Uniwersytecie Warszawskim. Pomysłodawca i organizator meet up'ów HR na Deser, live'ów HR Talks oraz autorka programu "Mentoring Rekrutacyjny". W wolnych chwilach zdobywa najwyższe szczyty gór i goni kangury w Australii.

  • Paweł Bronikowski linkedin Paweł Bronikowski

    Żyje i oddycha #SocialSelling. Sprawia, że osoby zaczynające pływać po oceanie mediów społecznościowych zanurzają się, nabierają wprawy i czują się jak ryba w wodzie. Doskonale przekazuje wiedzę na warsztatach, szybko nawiązuje kontakt z ludźmi. Wizjoner i główny silnik Social Selling Hub, pierwszej w Polsce agencji specjalizującej się w social selling. Swoją pracę lubi najbardziej za możliwość poznawania ciekawych ludzi i za opowiadanie z nimi inspirujących historii.

  • Urszula Druzd-Niedźwiedź linkedin Urszula Druzd-Niedźwiedź

    Jest ekspertem HR z kilkunastoletnim doświadczeniem w międzynarodowych organizacjach (Akzo Nobel, ICI Polska, Danone, Shell) , gdzie pełniła funkcje Członka Zarządu, Dyrektora Personalnego i Menedżera ds. Personalnych. Pełniąc funkcje zarządcze uczestniczyła w tworzeniu i realizacji strategii biznesowej firm poprzez budowanie i wdrażanie programów i systemów z obszaru pozyskiwania pracowników, zaangażowania, wynagradzania, zarządzania efektywnością pracy i rozwoju. Ma także doświadczenie w procesach restrukturyzacji i zmian organizacyjnych. Ukończyła studia magisterskie na Wydziale Zarządzania UW o specjalności Zarządzanie Potencjałem Społecznym i Doradztwo Zawodowe w WSZP. Jest także Konsultantem Kariery i Doradcą Zawodowym, ma doświadczenie w realizacji programów zwolnień monitorowanych oraz pracy z osobami indywidualnymi w zmianach zawodowych.

    Wierzy, że w życiu zawodowym i osobistym najważniejsze jest budowanie i utrzymywanie relacji opartych na zaufaniu, szacunku i profesjonalizmie. Jej misją jest wspieranie ludzi na różnych etapach ich życia zawodowego.

    Uwielbia pracę w grupie, dzielenie się wiedzą, doświadczeniami i wzajemne inspirowanie się. Podróżowanie, żeglarstwo i sport to jej pasje.

  • Iwona Tur linkedin Iwona Tur

    CEO & Co-Owner Bulldogjob. HR Manager z doświadczeniem w branży IT zarówno w projektach rekrutacyjnych na dużą skalę, jak i w projektach employer brandingowych.

    Ponad trzynastoletnie doświadczenie w pracy w budowaniu zespołów IT. Zespoły zbudowane przez Iwonę cieszyły się dużym szacunkiem i uznaniem na rynku pracy. Wypracowała swój autorski sposób pozyskiwania Kandydatów IT na bazie bliskiej współpracy ze specjalistami IT.

    Wielka zwolenniczka idei employer brandingu. Prywatnie mama, żona i właścicielka bulldoga francuskiego – Zoyi.
    Obecnie zajmuje się budowaniem i rozwijaniem własnego portalu internetowego (www.bulldogjob.pl – The Space for IT People), łączącego dwa światy – pracodawców i pracowników IT.

     

     

  • Maciej Mazurek linkedin Maciej Mazurek

    Chief Recruitment Officer w Bee Talents. Swoją przygodę z HR rozpoczął w agencji rekrutacyjnej, gdzie zajmował się projektami międzynarodowymi (Danone Japan, Deloitte). Później zmienił perspektywę, pracując w wewnętrznym HR i EB, gdzie powiększył zespół IT pięciokrotnie i otrzymał wyróżnienie EB Starts. Obecnie jest liderem zespołu rekrutacyjnego, w którym wdraża team sourcing i efektywne zarządzanie celami. Do tej pory mogliście go zobaczyć podczas m.in. HR Camp Brunch EB czy Recruitment Agency Expo 2017 w Birmingham. Na co dzień inspiruje go kultura organizacyjna Google’a.

  • Zyta Machnicka linkedin Zyta Machnicka

    CEO i główny strateg EB w Lightness oraz autorka bloga CandidateExperience.pl. Krzewi ideę employer brandingu oraz pomaga Liderom i Zespołom w budowaniu autentycznej marki pracodawcy. Jest pomysłodawczynią i opiekunem merytorycznym Studiów Podyplomowych Employer Branding na AGH w Krakowie oraz pomysłodawczynią i organizatorką EBMASTERS – ogólnopolskiej społeczności praktyków i pasjonatów employer brandingu. Przez ponad 13 lat dobrze poznała potrzeby kandydatów, pracowników i działów HR: rekrutowała dla Klientów wewnętrznych i zewnętrznych, współtworzyła od podstaw agencję rekrutacyjną, projektowała strony internetowe i portale pracy z funkcją ATS oraz kierowała działaniami marketingowymi dla 4 firm HR. Od 2011 r. prowadzi działalność szkoleniowo-konsultingową z zakresu employer brandingu. Częsta prelegentka konferencji branżowych, autorka artykułów z zakresu e-wizerunku, personal brandingu i employer brandingu oraz jurorka ogólnopolskich konkursów z zakresu EB i HR. Wierzy, że każdą firmę stać na bycie lepszym pracodawcą.

  • Katarzyna Młynarczyk linkedin Katarzyna Młynarczyk

    CEO Socjomanii, konsultantka ds. marketingu internetowego. Od ponad 10 lat związana zawodowo z promocją i budowaniem wizerunku firm i marek z różnych sektorów. W firmie odpowiedzialna za rozwój usługi digitalizacji w metodyce service design (projektowania usług).Szkoliła i doradzała m.in. firmom: Kupiec, Cartoon Network, IBM, HPE, Ambasady (Kanady i Izraela), Coty, Velux, Jones Lang La Salle. Doradza w kwestii kampanii employer branding w nowych mediach (m.in. Danone). Prelegentka na konferencjach m.in. Employer Branding Summit, EB Kreator czy ABSL (Employee Value Proposition). Strategię employer brandingu w oparciu o social media wdraża osobiście w swojej firmie. Stworzyła strategie obecności w social media i PR dla takich marek jak Cartoon Network, Wyższych Szkół Bankowych, Transporeon Group, Kupiec i K MAG. W agencjach interaktywnych pełniła stanowiska managera zarządzającego dużymi zespołami pracowników. Z wykształcenia edytorka (Uniwersytet Jagielloński), z pasji - marketingowiec, redaktorka i szkoleniowiec. Wykładowca na kierunku Employer Branding (AGH Kraków). Kierownik i pomysłodawca studiów “Nowy marketing” na Collegium Da Vinci w Poznaniu.Posiada dyplom Design Thinkers Academy z zakresu umiejętności projektowania usług (service design). Studentka MBA na kierunku Service Innovation and Design w Helsinkach. Pasjonatka nowych mediów i wpływu social media na ich rozwój. Swoje warsztaty i prace strategiczne w projektach konsultingowych opiera na narzędziach service design.

  • Grzegorz Miłkowski linkedin Grzegorz Miłkowski

    CEO w agencji full service content marketing – CONTENTHOUSE oraz pomysłodawca i współorganizator „Akademii Marketingu” (www.akademiamarketingu.edu.pl). Jest właścicielem i redaktorem naczelnym portalu SOCIALPRESS.pl, który specjalizuje się w zagadnieniach łączących komunikację, marketing i nowe technologie. Założył także pierwszy polski serwis śledzący możliwości wykorzystania sztucznej inteligencji w biznesie – AIBusiness.pl. W branży marketingu i technologii działa od 2006 roku. Początkowo jako dziennikarz mediów branżowych (m.in. Marketing Przy Kawie i Marketing&More), redaktor naczelny portalu Interaktywnie.com (Grupa Money.pl), później PR-owiec odpowiedzialny za wdrażanie strategii komunikacyjnych dla znanych marek. Realizował projekty m.in. dla takich marek, jak: Bosch, Siemens, Konica Minolta, Bonduelle, Cif, Domestos, Jurajska, Unicef, Finish, Dekoral, WWF, Snickers, Strongbow (Grupa Żywiec), Brackie (Grupa Żywiec), X-lander, Mercedes, Oshee, Intersport, BohoBoco, Grupa PSB, Mrówka, mFinanse.

  • Michał Grzebyk linkedin Michał Grzebyk

    Z wykształcenia polonista specjalizujący się w edytorstwie. Z wyboru PR-owiec i content marketingowiec. Działaniami public relations zajmuje się od 2010 roku.

    W ContentHouse wiedzę oraz umiejętności związane z językiem i komunikacją przekuwa na realne działania biznesowe. Tworzy strategie komunikacji, prowadzi redakcje serwisów marek, nadzoruje prace zespołów copywriterskich i dziennikarskich oraz dba o kontakty z mediami. Prowadzi szkolenia i warsztaty za zakresu komunikacji marketingowej oraz content marketingu.

    Miłośnik pachnących książek, zacnej muzyki i mądrych filmów.

  • dr Monika Górska

    26 lat doświadczenia w tworzeniu fascynujących opowieści i ponad 100 filmów na koncie (plus mnóstwo prestiżowych nagród) mówi jedno:

    dr Monika Górska jest prawdopodobnie jedynym w Polsce specjalistą od storytellingu, mającym tak głębokie doświadczenie. Reżyser, scenarzysta i dziennikarz TVP, założycielka pierwszej w Polsce Mistrzowskiej Szkoły Storytellingu Biznesowego, trener, coach i wykładowca storytellingu na wydziale projektowania komunikacji SWPS, trzykrotna prelegentka TEDx. Konsultant biznesowy, który pomaga małym i wielkim firmom wybrać, stworzyć i opowiedzieć fascynującą historię, która pomaga realizować cele biznesowe.

    Wśród jej klientów są zarządzający i pracownicy takich firm jak: Amica, ENEA, Galenica-Pharma, MPK, IMS Group, Passio, ABC-Czepczyński, wszystkie działy Marketingu TEB Akademia, Stowarzyszenie na Tak, Couples Institute, Drive Safe, San Francisco Real Estate Solutions, Proart TV, Raben Transport, Rehau, Skanska, Raiffeisen Bank Polska, Kompania Piwowarska, Bank Zachodni WBK, Meble Vox, Fabryka Mebli BALMA, Volkswagen Group Polska, Telewizja Polska, TVN, Cyfrowy Polsat, Gazeta Wyborcza, WTK, Radio Merkury i wielu, wielu innych.

  • Łukasz Wyglądała linkedin Łukasz Wyglądała

    Strategy Lead & Co-Founder @ Performance Academy. Socjolog, mediowiec, strateg, praktyk nowych technologii i businessman specjalizujący się w transformacji digital. Zdobywca wielu nagród i wyróżnień, w tym Effie czy Mixx Awards. Przewodniczący jury polskiej edycji Cannes Media Lions, członek rady programowej Forum IAB 2018. Od lat zajmujący się edukacją i promocją nowych technologii. W swojej karierze był związany z działami digital i strategii największych grup mediowych w Polsce (GroupM oraz Dentsu). Pracował dla marek takich jak Nestle, Mercedes czy Henkel. Następnie w Onet-RASP był odpowiedzialny za kierowanie zespołami mar-tech odpowiedzialnymi za produkt, w tym także teamem developerskim i IT.

    Współzałożyciel Performance Academy - spółki doradczo-technologicznej, skupionej na łączeniu sfer biznesu, IT i komunikacji, a także w praktyce wykorzystującej zasady agile, lean czy growth hackingu. Uzależniony od nowych technologii i internetu, zgodnie z zasadą practice what you preach. Po pracy najchętniej wsiada na rower, lubi urban crossfit i dobre książki.

  • Tomasz Palak linkedin Tomasz Palak

    Radca prawny w Profit Plus, głównym obszarem jego prawnych zainteresowań jest obecność przedsiębiorców w internecie – prawo autorskie i social media, ochrona danych osobowych, regulaminy itd. Ze wskazanego zakresu publikuje artykuły oraz prowadzi szkolenia. W wolnym czasie gitarzysta, prowadzi również bloga tomaszpalak.pl. Tomasz Palak został wybrany najlepszym prelegentem czwartej edycji konferencji "I Love Marketing".

  • Adrian Martinez linkedin Adrian Martinez

    CMO oraz współzałożyciel HR Embassy. Konsultant, szkoleniowiec i praktyk, od lat związany z branżą marketingową. Szkoli klientów z zakresu komunikacji i reklamy na Facebooku i LinkedIn oraz strategii obecności marki online (współpracuje z brandem szkoleniowym Sprawny.Marketing, jak również̇ prowadzi szkolenia dedykowane). Wśród klientów, z którymi współpracuje i dla których prowadził szkolenia znajdują̨ się̨ firmy takie jak: Cushman & Wakefield, Badura, Kitchen Aid, ISTV, infoShare, e-point czy Pruchnik. Prywatnie lubi angażować́ się̨ w liczne akcje charytatywne i dobroczynne. Aktywnie wspiera miedzy innymi projekty Szkoła 3.0 czy KarmimyPsiaki.pl. 

O naszych szkoleniach

Łukasz Kowalski

Osobiście miałem okazję skorzystać z oferty szkoleniowej HR Embassy. Było to jedno z najbardziej rzetelnych (przekazywana wiedza oparta na praktycznych zastosowaniach w konkretnych przypadkach), ciekawych (zróżnicowana forma obejmująca nie tylko rozmowę czy wykład, lecz również gry i symulacje), a także bardzo sprawnie zorganizowanych szkoleń, co niestety nie jest standardem na rynku. Jeśli więc oczekujecie, że po szkoleniu będziecie mieli know-how skrojony pod wasze potrzeby, w budowę którego mieliście istotny wkład – HR Embassy jest kierunkiem, który powinniście wybrać.

Łukasz Kowalski / Specjalista ds. HR i szkoleń PPU Firma

Paulina Czerwińska

Jestem bardzo zadowolona ze współpracy z HR Embassy. Nawet najtrudniejsza rekrutacja nie jest dla nich problemem, lecz wyzwaniem. Do każdego przypadku podchodzą z wielką dawką optymizmu, ale i wiedzy, co w efekcie daje skuteczną rekrutację. Zachwycają elastycznym podejściem do klienta, dużym szacunkiem do kandydatów i stosują nowoczesne narzędzia – zdecydowanie godni polecenia.

Paulina Czerwińska / CEO RED

Agnieszka Solecka

 

Współpraca z Karoliną oznacza profesjonalizm na najwyższym poziomie. Każdy jej projekt to połączenie innowacyjności, kreatywności i wiedzy praktycznej, które przekładają się na sukces klienta. Jest osobą pełną pasji i świeżych pomysłów, która świetnie łączy skuteczny marketing z HR-em. Jeśli więc zależy Ci na jakości usług, kierunek jest jeden – HR Embassy.

 

Agnieszka Solecka

Cześć, jestem tu dla Ciebie.
Nie wiesz które szkolenie wybrać? Potrzebujesz pomocy? Wypełnij formularz, skontaktuję się z Tobą w ciągu 24h.
Zadzwoń do mnie
HR Embassy - rekrutacja, audyt hr, konsulting, szkolenia

Administratorem danych osobowych, które podajesz w formularzu rejestracyjnym na szkolenie jest HR Embassy Sp. z o. o. z siedzibą w Kielcach, ul. Kozia 3/3

s